معمارانه های ِ من

معمارانه های ِ من

معماری رقص نور است بر اندام فضا ...
معمارانه های ِ من

معمارانه های ِ من

معماری رقص نور است بر اندام فضا ...

طراحی خونه ی مادربزرگ

به نام خدایی که بازگشت ِ همه ی ما به سوی ِ اوست ...


صحبت از طراحی خونه ی مادربزرگم شد.

نزدیکان پیشنهاد دادند که این موضوع رو جدی بگیرم و به طراحیش فکر کنم .

(بسیار ازشون ممنونم و بسیار برام ارزش منده ... )

این که اولین کار ِ آدم طراحی خونه ای که دوستش داره باشه ، خیلی خوبه.

چون قدر آجر به آجرش رو می دونه .

با هر متر مربعش خاطره داره .


خیلی انگیزه دارم ...

و مطمئنم می تونم پروژه ی خوبی ازش بیرون بیارم.

ایده های اولیه ام :

این که این خونه روزی متعلق به مادربزرگی بسیااار مهربان و دوست داشتنی بوده ... و من عاشق اون گذشته و یادگاری هاشم.

تو این طراحی می خوام یادگاری هاش رو به بهترین نحو نگه دارم .

بسیار هم برای این موضوع تلاش خواهم کرد اگر اجازه اش بهم داده بشه.


http://s1.picofile.com/file/7896563652/2134382_b.jpg

عکاس : همسرم  ✿


پ.ن : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم (برای شادی روح مادربزرگ)

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 01:40

خیلی خوشحالم برات از این فرصت ارزشمندی که برات پیش اومده .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ممنونم سارا جان :)

[ بدون نام ] یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 14:42

به نظر من در طراحی خونه مادر بزرگ حتما باید به اصل مردم واری توجه کنیم چون معمولا مادر و پدر بزرگها عزیز به محیطی نیاز دارند که تمامی وسایل مورد نیازشان در دسترس باشد و مسیر های حرکتی کوتاه و مفید باش در اینجا کار ما اینه که عناصر معماری رو به خدمت مادر بزرگامون بگیریم :*

نکته ی دقیق و مفید ، ممنونم حانیه با این ح ؛)

فهیمه یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 11:11

چه هیجان انگیــــــــــــز به منم بگو چی کار میکنی.

ان شا الله ه ، بشه حتما ، لبـــــخند ..

یه دوست قدیمی تر! :دی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:19

احسنت! (تریپ نمایندگان مجلس برای رای اعتماد)

ممنونم که به من رأی اعتماد دادید جناب نماینده ؛) + بسیار مچکرم + لینک های روزانه نشان از استفاده از زبان تخصصی داره :-"

یه دوست قدیمی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:06

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

لب خند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد