معمارانه های ِ من

معمارانه های ِ من

معماری رقص نور است بر اندام فضا ...
معمارانه های ِ من

معمارانه های ِ من

معماری رقص نور است بر اندام فضا ...

بسم الله ...


به نام یگانه معمار  ِ هستی



دانشجوی ترم ان شا الله هفتم معماری هستم.

یک چیزهایی ازش فهمیدم...

به یک جاهایی رسیدم

دوست دارم ثبتشون کنم احساسات معمارانه ام رو ...

این رشد رو ببینم .

اول . معماری که حرف اولش رو توش خدا بزنه .

از خط و نقطه و آجرش راضی باشه

دوم . حقی درش ناحق نشه

سوم . اثر معماری باشه !

اینجا چیزی کپی نمی شه نظر شخصی ست ...

یادم باشه به قول استاد محترم :

جهانی فکر کنم منطقه ای عمل ، نه منطقه ای فکر کنم و جهانی عمل کنم ...

خدایا مدد کن برای رشد.

تعهد اصلی :

با خلق زیبایی و معماری درهای بهشت را بر مردم بگشایم و در سودای ثروت و شهرت نیستم ...

( برای تمرین )


نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 13:28

موفق باشی دوست عزیزم

بسیار مچکرم بانو :) شما هم ان شاً الله موفق باشی و سربلند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد